Dobrota ni vedno sirota



DOBROTA NI VEDNO SIROTA 

 

 

Tomaž je imel vse, družino, topel dom in zdravje. A nekega dne se je njegovo življenje spremenilo. Ženo in dva sinova je izgubil v prometni nesreči. Postal je depresiven, izgubil je službo in posledično tudi hišo, v kateri so nekoč živeli z njegovimi ljubljenimi. Tako je ostal sam, sam v svetu sivih ulic. 

 

Ko sem ga zagledal, mi je po licu stekla težka solza. Sedel je pod streho zapuščene stavbe, medtem ko je okoli njega divjala snežna nevihta. Pogled je imel mračen in otožen, suho telo  mu je drgetalo od mraza. Vedel sem, da v sebi nosi težko zgodbo. Prav nihče si po mojem mnenju ne zasluži takšnega življenja, zato sem se odločil, da mu pomagam. Odpeljal sem se domov, poiskal tople odeje in skuhal topel obrok. Ob misli na njegov utrujen pogled sem se začel zavedati, da v takšnem stanju ne bo mogel dolgo zdržati, zato sem pohitel in kmalu bil spet za volanom.  

 

Ogovoril sem ga, a iz njegovih ust so le stežka prišle besede. Ob zvoku svojega glasu je še sam izgledal začuden. Podal sem mu odeje, obrok in nekaj denarja, tako njegov obraz ni bil več mračen, v očeh se mu je nasmehnila iskrica. Dolgo sva se pogovarjala, ni se mogel dovolj zahvaliti. V srcu mi je postalo toplo in začutil sem zadovoljstvo, kakršnega prej še nisem.  

 

Pred prijaznim gospodom, ki mi je pomagal v trenutku, ko sem mislil, da je z menoj konec, od ženine smrti nisem spregovoril besede. Po dnevu, ko je prišel on, pa sem po dolgem času začel spet razmišljati, da tako ne morem več živeti. Z nekaj bankovci, ki sem jih imel, sem si kupil oblačila in začel iskati službo. Vedel sem, da ne smem imeti prevelikih pričakovanj, vsak začetek je namreč težak.  

 

Pogosto sva se srečala, a zdaj ne več na ulici, temveč na pivu v lokalnem baru. Ni si bil več podoben, postal je moški s ciljem in nasmehom na obrazu, a še pomembneje, postal je moj dober prijatelj, kakršnega prej nisem imel. Za vedno bova nazdravljala dnevu, ko sva se prvič spoznala, saj se takšne zgodbe ne pišejo pogosto. 

 



 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

RESNICA IN LAŽ

Novela o dobroti

Novela o Abudalahu Hajdarju Muradifu